sobota, 3 stycznia 2015

Ratchet and Clank

Pamiętam te czasy, kiedy miałeś 6 lat. Pewnego dnia pojechałem odwiedzić rodzinę do sąsiedniej wsi i ujrzałem moją kuzynkę grającą w grę o której Wam dziś opowiem... Jest to: Ratchet and Clank.

Nawet ta gra wydawała mi się z początku dziwna, ale to pewnie temu, że miałem 6 lat.. Lecz po kilku godzinach pobytu z kuzynką- zaczęła mi się ta gra podobać. Miała ona dla mnie coraz to więcej sensu.
Wyobraźcie sobie 6 latka, który widzi kota w zbroi chodzącego po innych planetach, a za nim latający robot.

Na następny dzień odpaliłem internet, "pochodziłem" po allegro i ceneo oraz znalazłem grę Ratchet and Clank.

W krótkim zakończeniu powiem Wam, że ta gra jest warta polecenia i kupienia- ponieważ można w nią grać w każdym wieku! Jest świetna, ma fajny dubbing i ciekawe przygody.

Pozdro od Pawła i Marysi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz