sobota, 3 stycznia 2015

Sony


Co by tu powiedzieć o firmie Sony? Hmm... Powiem Wam tak: Jestem stałym klientem Sony. W ogóle Microsoft i inne takie są dla mnie niczym, ponieważ jestem wierny Sony ;)

Laptopy, telewizory i co najważniejsze Playstation (które miałem od 1-4) są the best! W ogóle to sama firma Sony jest ciekawa, ponieważ idą na przód z technologią. Nie tak jak Microsoft, który zrobił XP i teraz kontynuuje go, aż do 10.

Niestety jest też zła strona dla Sony, ponieważ Microsoft ma lepsze zyski na Windowsie i ma zamiar wykupić Sony. Więc ja mówię za siebie i za Was wszystkich- kupujcie telewizory, laptopy, telefony i przede wszystkim Playstation! ;) Ponieważ jak prawdopodobnie Microsoft przejmie Sony to nie będzie takich bajerów- jak dziś.

Ja tylko polecam. Mam nadzieję, że nie brzmi to dziwnie.

Pozdro i zachęta od Pawła XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz