sobota, 31 stycznia 2015

Ferie zimowe...

Dzisiaj z Marysią zaproponujemy Wam dwie propozycje na spędzenie ferii (czyli jak my będziemy je spędzać...) Ferie zaczynamy 2 lutego, a kończymy je 16 lutego... Więc zapraszamy ;)

Pierwszy wypowiem się ja:
No więc, moje wymarzone ferie to- wziąć telefon i wybrać kumpli, dziewczyny i przede wszystkim Marysię, potem znaleźć jakąś zajefajną muzę i zacząć balangę! Dużo ludzi, super muza i mega dużo żarcia ;D I takie coś pięć razy we ferie! Można też wybrać się do parku i poszaleć na BMX lub na dachach (parkour.) Choć ta pogoda nam na to nie pozwala, ponieważ lód jest na każdym kroku i jest zimno! Poza wyjściem do parku i złamaniu którejś z kończyn można też zaprosić kumpli i zorganizować sobie turniej w FIFĘ, lub Hokeja! ;)
Jeszcze jest milion rzeczy do roboty, ale nie chce przedłużać, bo Marysia też ma coś do powiedzenia...


Teraz to ja coś mam do powiedzenia ;) (Marysia)
Moimi planami na ferie było siedzenie w domu... Lecz niestety, albo też stety- cały czas mam coś zaplanowane! (SZA-LO-NA) Przez ferie jest czas na odpoczynek i na swoje zainteresowania... Warto spędzić je kreatywnie i aktywnie, ponieważ będziemy mieli co wspominać. To chyba tyle co mam do powiedzenia...

Pozdrawiamy Was gorąco i do napisania! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz