sobota, 31 stycznia 2015

Przyjaźń

Przyjaźń to takie coś, że kiedy mam doła, mam dość, wszystko mnie denerwuje, potrzebuję wsparcia, itp. Dzwonię wtedy po przyjaciela, który zawsze mnie pocieszy, da mi dobrą radę i wesprze mnie w ciężkiej sytuacji. Mój przyjaciel wstawi się za mną, gdy ktoś będzie na mnie „naskakiwał”, on zawsze mi pomoże. Zawsze wspieramy się nawzajem. Rzuciłbym się za nim w ogień! Jest to dla mnie bardzo ważna osoba. Czasem się kłócimy, ale wiemy, że zaraz się pogodzimy. Każda kłótnia nas zbliża i widać na odległość, że to jest właśnie to! Jesteśmy jak bratnie dusze, bo znamy się nawzajem i jesteśmy bardzo podobni duchowo! Dawid i Goliat to nasze przeciwieństwo. Oni się nienawidzili, a my wręcz przeciwnie! Nasza przyjaźń jest mocna i nierozerwalna.

 Lecz niestety kiedyś przyjaciele muszą się rozstać. Każdy pójdzie w swoją stronę - jeden pójdzie w świat, a drugi zostanie w Chybiu. (XD)

 Nie wiem jak Wy, ale gdybym ja musiał się rozstać z moimi ziomkami, przyjaciółmi to by na pewno polały się łzy. Ukazałby się smutek i żal (czyli każdy by się użalał nas sobą.) Nie wiem jak to będzie, gdy staniemy się dorośli i rozejdziemy się na zawsze…

 Paweł ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz