sobota, 31 stycznia 2015

Piraci z Karaibów

Piraci z Karaibów to według mnie naj-naj-naj-najfajnieszy film przygodowy jaki istnieje! Nie mówię tu tylko o ciekawej akcji na morzu,  bitwach morskich czy poszukiwaniach skarbu. Chodzi też o to, że super jest obejrzeć film o wyspach karaibskich, a aktorzy to już swoją drogą! Wszystko jest pięknie zgrane z fabułą i tworzy cudowną całość. Wszystkie cztery części są świetne, ale według mnie tą jedyną jest film „Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka”, ponieważ bardzo podoba mi się kapitan, który ma zamiast brody ośmiornicę, a gdy na końcu chcą go wyeliminować, to okazuje się, że jego serce jest w tytułowej skrzyni umarlaka!

Gdy tylko zobaczyłem pierwszą część to od razu poszperałem na Internecie i znalazłem resztę. Tak mnie wciągnął ten film, że po prostu jestem nim zachwycony! Polecam go każdemu ;)
Moją ulubioną postacią jest oczywiście Jack Sparrow, którego gra Johnny Deep. Ubóstwiam tego aktora za wiele jego ciekawych ról, między innymi w filmach: „Alicja w Krainie Czarów”, „Edward Nożycoręki” czy „Charlie i fabryka czekolady.”

Kolejnym plusem tego filmu jest to, że jest tam magicznie przedstawiony świat… Mamy już film, grę lego, fajnie by było, gdyby została stworzona normalna gra na temat „Piratów z Karaibów”!
Lubię wszystko, co jest o piratach i o morzu, ponieważ sądzę, że akcje i działania piratów; zachęcają nas to do podróżowania i to właśnie dzięki temu postanowiłem w przyszłości wyruszyć w podróż dookoła świata.

Paweł ;)

Postanowiliśmy wkleić tutaj moje posty ze strony szkoły, więc troszkę tego dzisiaj więcej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz