sobota, 20 grudnia 2014

WWE

WWE, hmm... WWE... (World Wrestling Entertainment)

Jeżeli się domyślacie... TAK, TAK, TAK! Jestem fanem wrestlingu! Kocham to! Żyję tym i zbieram co rok- każdą część owej gry. W moim trzecim poście na dziś (oraz ostatnim) w temacie będzie ta gra. PS: Jeżeli ktoś

z moim czytelników, jest fanem WWE- niech się nie wstydzi i napisze w komentarzu jaki jest jego ulubiony wrestler. Moim ulubionym jest: Rey Mysterio.



Jak już mówiłem zbieram każdą część tej gry... Jestem dumny z mojej kolekcji, ponieważ na serio lubię tę grę
i spędziłem przy niej wiele czasu (nie wiem, czy nie więcej niż przy Assasinie.) Najczęściej miałem wzloty 
i upadki przy tej grze, ponieważ gdy wychodziły kolejne części na nowsze konsole- tu zaczynały się większe koszty. 

Gra jest naprawdę fajna. Jest wiele trybów walk, a moim ulubionym jest walka w stalowej klatce. Ponieważ 

w normalnych walkach przeszkadza mi sędzia i zawsze "przez przypadek" go uderzam, a to kończy się dyskwalifikacją. 

Poza tym zawsze jest ta super możliwość; stworzenia swojej własnej postaci. Później można nią grać online lub w singlu robić dla niej karierę. Oczywiście z czasem przyszła też możliwość robienia własnego ringu, areny oraz nawet własnego pasa. Powiem Wam szczerze, że jak robią tego za wiele- to człowiek nie wie, za co ma się wziąć i mnie to denerwuje... Nie wiem co wybrać; wrestlera, ring czy pas.


Mam nadzieję, że jak zakupię WWE 15 to ograniczą trochę te możliwości, bo na pewno nie wszyscy gracze umieją się zorganizować do tych spraw. Przy okazji nie krytykuję tu nic, ale na prawdę ja wolę się skupić na karierze, a później się dopiero brać za takie rzeczy... Nie raz zdarzyło się tak, że postanowiłem zrobić sobie postać, arenę, a później pas... Przy tym wszystkim od razu udało mi się wszystko pokrzyżować, a nie lubię jak się tak dzieje. 


Jest to naprawdę super gra i na pewno będę kontynuował serie. Oczywiste jest to, że polecam wszystkie części jakie dotychczas wyszły...

Pozdro od Pawła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz