sobota, 27 lutego 2016

The Sims 4

Rok temu dodałam posta na temat The Sims 2 (http://mojkulinarnyswiatograch.blogspot.com/2015/02/the-sims-2.html)
Teraz chcę Wam coś napisać na temat The Sims 4, w które gram od końca grudnia i (sprawdziłam na Origin) "przegrałam" już coś około 53 godzin :) 

A więc, co się zmieniło? 
Patrząc na Simsy 2, a teraz Simsy 4- zmiany są wielkie i to jak! Np. mamy o wiele więcej aspiracji, więcej możliwości budowania czy (to według mnie jest mega!)- więcej możliwości tworzenia Simów! Tak! To jest coś dla mnie, hah. Można np. zmieniać kształty (np. jest mnóstwo modeli brwi), powiększać/pomniejszać różne części ciała, robić makijaż czy tworzyć świetne outfity! :) + oczywiście jest nowa opcja- opcja wybierania chodu Sima! 

Wpierw jak zaczęłam grać w "czwórkę" to po godzinie miałam dość. Bolała mnie głowa i nie wiedziałam, co robić i jak! Było za dużo opcji i się gubiłam- tych nowych opcji jest tak dużo, że do tej pory je odkrywam! Haha, brawo ja!  

Co do moich przyzwyczajeń z The Sims 2- dalej robię jednoosobowe rodzinki.  

Oprę się trochę o Wikipedię i wkleję Wam tutaj coś na temat rozgrywki:

W odróżnieniu od poprzednich części serii The Sims Simowie mogą przeżywać emocje takie jak złość, radość, które mają wpływ na rozwój postaci (np. jego zdolności sportowe, inteligencję).

Producenci wycofali wiele znanych opcji z gry The Sims 3. Nie ma możliwości przemieszczania się po okolicy bez pojawiających się ekranów ładowania mapy. Brakuje też otwartego otoczenia, co było nowością w poprzedniej części – The Sims 3. Twórcy oznajmili, że w nowej odsłonie nie pojawią się niektóre elementy znane z poprzednich części serii takie jak np. obecność małych dzieci. Spowodowało to negatywną reakcję fanów. Autorzy zapowiedzieli jednak, że dodatki pojawią się w kolejnych aktualizacjach gry.


W The Sims 3 za bardzo nie grałam, więc nie jestem w stanie osobiście tego ocenić :)

Ja doskonale wiem, że nie umiem sensownie opisywać, ale jeżeli ktoś jest jeszcze bardziej zainteresowany The Sims 4- polecam- http://pl.sims.wikia.com/wiki/The_Sims_4
ZNAJDZIECIE TAM WSZYSTKO.



A czy polecam tę grę? Dla Simomaniaków- jak najbardziej, ale ostrzegam- początki są trudne :)

Marysia xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz