czwartek, 18 lutego 2016

American Pie

American Pie to dobrze znana każdemu komedia młodzieżowa. Ostatnio zebrałam się i obejrzałam wszystkie 8 (!) części.

American Pie (1999), (pol. American Pie, czyli sprawa dowcipna)
American Pie II (2001), (pol. American Pie 2 )
American Pie: American Wedding (2003), (pol. American Pie: Wesele)
American Pie: Band Camp (2005), (pol. American Pie: Wakacje)
American Pie V: The Naked Mile (2006), (pol. American Pie V: Naga Mila)
American Pie VI: Beta House (2007), (pol. American Pie VI: Dom Beta)
American Pie VII: Book of Love (2009), (pol. American Pie VII: Księga Miłości)
American Pie VIII: Reunion (2012), (pol. American Pie VIII: Zjazd Absolwentów)

Nie będę Wam po kolei wszystkich części streszczać. Napiszę ogółem: jest to seria filmów dla osób, które potrafią się śmiać z wszystkiego, ale mam takie wrażenie, że te głupoty, które są pokazywane w filmie- rozśmieszą każdą drętwą osobę :)

American Pie jest także dla osób z dystansem. Są tam sceny, które są przesączone erotyką (hahaha). Ale przynajmniej można się pośmiać :D

   

  

Mogę Wam także dodać, że moją ulubioną postacią (pojawiającą się w każdej części) jest ojciec Jima- (Eugene Levy) – Noa Levenstein- uśmiechałam się za każdym razem, kiedy po raz pierwszy pojawiał się na ekranie! Znów znienawidzoną przeze mnie postacią był Steve Stiffler (nie był on w każdej części, ale w sumie w każdej części była o nim mowa)- jego sposób bycia mnie irytował (pewnie jak każdego!) Aktor, który go zagrał to- Seann William Scott. 

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, Marysia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz