wtorek, 17 lutego 2015

The Sims 2

Ostatnimi czasy bardzo chętnie gram w Simsy. Chyba każdy z Was doskonale wie co to za gra, a jeżeli znajdzie się osoba, która nie wie; to po prostu jest to „Simulator” życia. Tworzy się własną rodzinę, buduje dom i żyje ;) Proste!

Ja gram w „The Sims 2”, ponieważ mój komputer nie zniósłby lepszej wersji tej gry… Ale też według mnie „dwójka” jest najlepsza! Taka najbardziej zwyczajna, ponieważ sądzę, iż dalsze części (3 i 4) są już przesadzone. W sumie to może i są ciekawsze, ale ja jestem wierna „dwójce.”

Gra „The Sims 2” została stworzona przez firmę Maxis i Willa Wrighta. Wydana została przez firmę EA Games w dniu 14 września 2004 roku (w Polsce 17 września) i niemal natychmiast stała się najbardziej dochodową grą w historii (mówi się, że w ciągu 10 dni sprzedaży, z półek zniknęło około miliona kopii).

  
Do Simsów zostały stworzone fantastyczne dodatki, których teraz już nie posiadam, ale pamiętam jak je kiedyś miałam… Zwierzaki, Biznes, Cztery Pory Roku i wiele, wiele innych!

Moim ulubionym sposobem na „życie” jest stworzenie samej kobiety (czytaj: starszej wersji mnie) oraz zrobienie z niej jak najlepszej Simki (najlepsza posada w pracy, najwięcej aspiracji i dobre warunki do życia…) Jestem po prostu zbyt leniwa, by zajmować się całą rodzinką…

Ciekawostką jest to, że gra „The Sims 2” była stworzona w trochę więcej niż 100 dni!

Ta gra jest godna polecenia, choć pewnie i tak każdy z Was to wie! Simsy potrafią zabrać wiele czasu (znam to z mojego przypadku), ale cóż… Dla takiej zabawy- warto! <3

Marysia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz