sobota, 7 lutego 2015

Annabelle

Kiedyś jak oglądałem "Obecność" zastanawiałem się- czemu dali scenę z tą lalką? Może autorzy chcieli nas jakoś przyzwyczaić na kolejny film Annabelle? Ale powiem Wam tak: ten film miał swój klimat! Normalnie, jak na mnie to już było chore przegięcie. Ta brutalność, te zjawy i te skaczące chłopki (akrobaci) z sufitu w przebraniu diabła. Tak, tak! Moi kochani to był MEGA, MEGA szok dla mnie, że zrobili perfekcyjny horror. Była taka jedna scena, która mnie lekko przestraszyła i zszokowała! Dla tych co oglądali- chodzi mi o scenę ze skaczącym mężczyzną z sufitu... Od razu było widać, że jest to zrobione amatorsko... Poza tą sceną to bardzo polubiłem ten film.

Pozdrawiam studio Warner Bros...

A teraz przejdźmy do Annabelle... Jestem bardzo ciekaw, czy twórcy tego filmu dając na koniec filmu tekst, że lalka z filmu spoczywa aktualnie w gablotce u Eda i Lorraine. Jeżeli ktoś posiada jakieś informacje na temat tej lalki, albo ma zdjęcia tej gablotki to niech mi podeśle w komentarzu...

Jak się zaczęła ta historia? Poszukałem w różnych źródłach i okazuje się, że była kiedyś taka kobieta o imieniu Annabelle- która razem ze swoim mężczyzną uciekła z zakładu psychiatrycznego... Później oni mordowali ludzi. Nie wiem dlaczego, ale jakiś pewnie mieli powód... Może mnie ktoś z Was oświeci?

Powiem Wam tak: Głównie w lalce przesiadywała dusza Annabelle, ale nie chciała do końca swoich dni zostać w tej lalce i upatrzyła sobie ofiarę... Jaką? Obejrzyjcie film! Polecam ;)
To nie było takie łatwe, ponieważ lalka była tylko nośnikiem, a Annabelle musiała opuścić lalkę i "wejść" w ofiarę. To nie było takie łatwe, bo przecież kto by chciał się dać przejąć demonowi??


Pozdrawiam Was serdecznie- Paweł XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz