sobota, 31 października 2015

GTA Halloween- dodatek DLC

Dodatek DLC do GTA online jest najlepszym DLC jaki widziałam- od czasu napadów. Samą nazwę Halloween nie trzeba za bardzo tłumaczyć, ponieważ każdy wie co to oznacza.
W tym dodatku mamy parę ciekawych rzeczy:
1) Nowe maski do straszenia swoich znajomych w online
2) Nowe bronie- mini karabinek maszynowy oraz maczeta, dzięki której można zrobić wiele ciekawych rzeczy- np. ubrać się w Jasona, wyjść na miasto i zacząć zabijać... (PS: moją ulubioną maską jest maska przedstawiająca głowę obdartą ze skóry :D)
3) Dwa nowe samochody, które jeszcze bardziej sprawiają, że podróż po nocnych autostradach stanie się jeszcze bardziej mroczna.
4) Nowe tryby adwersaża (pod Halloween)- czyli mamy tutaj tryb oprawcy (5 map), gdzie przychodzi nam zagrać w chowanego- przez 3 minuty musimy być schowani przed tytułowym oprawcą, który grasuje ze szczelbą szturmową i chce skrócić nasze życie. Pierwsza mapa to mroczna rzeznia, gdzie wszędzie dookoła są kawałki mięsa z których kapie krew (co dodaje jeszcze większego klimatu). Druga mapa to kostnica, gdzie mamy okazję schować się w miejsca fabularne, miejsca gdzie przeprowadzana jest sekcja zwłok oraz typową kostnicę, gdzie przetrzymują trupy... Trzecia mapa to budynek FIB- mapa według mnie jest bez sensu, ponieważ jest bardzo mało miejsca do schowania oraz jest większa szansa, że oprawca nas znajdzie. Czwarta mapa to budynek Human Raps- czyli budynek z trzeciego napadu, gdzie mamy naprawdę przechlapane, ponieważ to nie jest tak, że jak to jest w budynku FIB, gdzie mamy lekko i jasno... Znów tutaj mamy typową ciemność. Tutaj warto dodać, że w trybie oprawcy- ofiara ma tylko do dyspozycji latarkę, dzięki której może oświetlać sobie drogę, ale także może się przypadkowo ujawnić. Human Raps to taka mapa, gdzie bez latarki ani rusz! (PS: przy broni latarka również się znajduje.) Mapa piąta- statek. Statek to moja pierwsza mapa na której miałem do czynienia z tym trybem. Oczywiście z początku nie szło mi dobrze, ponieważ nie ogarniałem terenu, ale z czasem było coraz lepiej... Dodać też warto, że jest siedmiu chowających i jeden oprawca, który grasuje na nas... Oczywiście co rundę się zmieniają role.
Kolejność wymienionych przeze mnie map jest przypadkowa.
Tryb samochodowy (nie wiem dokładnie jaka nazwa...)- mamy tutaj dwóch graczy, gdzie jeden z nich jest kurierem, a drugi jest obrońcą. Rola obrońcy polega na "spychaniu" drugiego kuriera oraz drugiego obrońcy. Jego celem jest wyeliminowanie drugiej grupy z gry. Kurier ma za zadanie wjeżdzać w punkty i zbierać paczki...

Oczywiście moim ulubionym trybem jest tryb oprawcy, lecz nie będzie on zbyt długo- tylko do 16 listopada. (PS: Dodatek jest dostępny tylko na konsole nowej generacji i na PC)

Według mnie dodatek zasługuje na ocenę 9/10- ZAJEBISTE! <3

Paweł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz