piątek, 19 czerwca 2015

Zaginięcie Ethana Cartera

http://tvgry.pl/galeria/hots/N960/348_225488940.jpg 



Moim kolejnym dzisiejszym postem będzie gra- "Zaginięcie Ethana Cartera." Pewnie się zastanawiacie, ale ta gra jest naprawdę dobra! Mamy w niej dużo eksploracji i ciekawostek. W sensie nie jestem tutaj jakimś mistrzem eksploracji jak Sarge, ale zawsze mnie tam na coś stać.

Gra jest naprawdę fajna, produkcja wyszła na prawie każdą konsolę i PC. Oczywiście wolę bardziej wersję na PS4, ponieważ bardziej mam opanowanego pada, niż klawiaturę i mysz. PS: Mój komputer jest taki słaby, że na pewno ta gra by nie chodziła tak jak powinna. Poza tym wcielamy się tutaj w detektywa, który ma zlecenia znalezienia tytułowego bohatera Ethana Cartera. Bohater ten zaginął w tajemniczych okolicznościach.

Warto też dodać, że ta gra jest otworzona przez polskie studio, więc mamy tutaj kilka ciekawych polskich terenów, a zatem cieszę się bardzo, że kolejna taka super gra jest autorstwa polskiego :)

Jak niektórzy z Was mogą się spodziewać, że ta gra jest tajemnicza, jak w sumie każda z gier detektywistycznych. Nie jest to w ogóle Sherlock Holmes czy inni. Po prostu ta gra jest ciekawa, a zarazem krótka! To jest jedyna rzecz, która mnie zawiodła, ponieważ samą grę można przejść w 3 h. A ja jestem typowym maniakiem gier i jak zasiądę do jakiejś gry to chcę w nią grać i grać! To nie jest jak Wiedzmin 2, ponieważ on był bardzo długi...

Pozdrawiam i zachęcam do zagrania- Paweł :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz