sobota, 27 czerwca 2015

L.A. noire

L.A. noire to gra, która była jedną z moich ulubionych gier na PS3. Niestety z moim angielskim jest kiepsko, więc nie za dobrze przeszedłem tę grę. Gra w wersji na PS3 jest tylko po angielsku. Z fabuły nie dowiedziałem się za dużo, ponieważ ten mój angielski jest taki zły, że aż szkoda gadać... :(

Oczywiście można się zaopatrzyć w wersję na PC, gdzie jest możliwość ściągnięcia spolszczenia do gry...

W grze wcielamy się w Col'a, który po II wojnie światowej wraca do Ameryki (Los Angeles), gdzie zaczyna swoją karierę policyjną. Na początku jesteśmy normalnym funkcjonariuszem, ale z czasem wchodzimy na coraz to wyższe poziomy! Tak przy okazji nie wiem jakim cudem, przy moim angielskim, ale udało mi się wejść na najlepszy poziom gry.

Fabułę rozumiem tyle tylko, że Col po jakimś czasie popełnia karygodny błąd, który praktycznie zakańcza jego karierę.

Więcej nie zdradzę, ponieważ nie wiem co się działo dalej (grałem na oślep.)
Możliwe, że kiedyś zaopatrzę się w wersję na PC, więc wtedy Wam napiszę co i jak...

Pozdrawiam, Paweł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz