sobota, 27 czerwca 2015

LOL

Leguage of Legends...
Pewnie każdy o niej słyszał, każdy w nią grał!
Nadszedł czas na mega opinię o niej! :)

Więc tak: gra Leguage of Legends (LOL) jest grą super strategiczną. Naprawdę super mi się w nią gra i w sumie gram w nią do dziś! Chociaż mam chwilową przerwę, bo mój komputer jest już na skraju wyczerpania! Czekam i staram się zaopatrzyć w nowy. Wtedy kontynuuję moją grę!

Jeżeli ktoś by kiedyś chciał ze mną zagrać i oczywiście z moją ekipą (jeżeli ogarnia) to niech wpada na mój profil piloo1598 i niech wysyła zapro do dołączenia do znajomych! Niestety ja będę musiał poczekać, a Wy razem ze mną kilka miesięcy, aż załatwię sobie nowy komputer. 

Co tu powiedzieć o grze? Gra jest taka, że możemy sobie grać dla przyjemności zwykłe mecze lub już jeżeli jesteście bardzo doświadczonymi graczami i chcecie się wybić w rankingu to gracie rankedy, gdzie macie wyższy stopień przeciwników oraz możliwość awansowania na największy stopień w grze czyli DIAMENT. Ja oczywiście już mówię, że nie jestem w diamencie, tylko w srebrze.

Gra jest ogólnie taka, że pięciu graczy dołącza do siebie (czyli 10 graczy podzielonych na dwie drużyny) i mamy do wyboru przez 3 minuty (jakbym się mylił to poprawcie mnie w komentarzu) postać, a następnie dajemy znak gotowości, więc jak ktoś tego nie zrobi to trzeba czekać i w końcu jesteśmy przeniesieni na mapę gry.

Mamy do dyspozycji trzy miejsca w grze:
- TOP, czyli góra.
- MID, czyli środek.
- BOT, czyli dół.
Każda z postaci jest przydzielona do każdego z tych miejsc. Np: Leon oraz Lucjan są przystosowani do BOT'a, do MID'u może być przystosowany tylko jeden gracz, a na MID'a nadaje się idealnie Yasuo, na TOP'a nadaje się Master Yi oraz Gearen. 

Jeszcze oczywiście mamy Junglę i Junglerów. A chodzi o to w tym, że w dżungli ukrywa się jeden z graczy i pomaga każdej ze stron, a czym się expi? Expi się stworami, które żyją w dżungli.

Każdą postacią można wbić level 18, wyłącznie tylko podczas jednego meczu. A level można wbić max. 30.

PS: Warto też dodać, że od 30 levela można grać rankedy.

Każdą postać można robić po swojemu i ja Wam dam przykład pod jakie bronie, wspomagacze i umiejętności zrobić dwie postacie, oczywiście Mastera robi pod krytyczne obrażenia oraz ewentualnie robię też pod kradzież życia. Yasuo robimy również pod krytyczne obrażenia oraz pancerz. Ja oczywiście muszę dodać swoja kradzież życia.

PS: Itemy można kupować podczas gry, kiedy za dominację zdobywamy złoto.

Postacie oczywiście można sobie kupować za RP (monety), lub za zdobyte punkty.

Na początek każdemu graczu polecam dwie tanie postacie, które są jak dla mnie najlepsze, czy Gearen i Master.

Więcej nie mam nic do powiedzenia na ten temat, czekam na jakieś oznaki życia w komentarzach!

Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz