sobota, 9 maja 2015

Ubisoft


Już pewnie nie raz Wam mówiłem o mojej ulubionej serii Assasin's Creed, ale dzisiaj nie o tym, tylko o studiu, które odpowiada za tą wspaniałą produkcję brutalności i akcji w średniowieczu. 

Studio Ubisoft zostało stworzone w 1986 roku we Francji. Powiem Wam tak: bardzo się cieszę, że w końcu mamy jakieś dobre europejskie studio, ale i tak mu troszkę brakuje do tego najbardziej słynnego amerykańskiego studia- RockStar Games North. 

Studio Ubisoft głównie zaimponowało mi i innym różnym graczom pierwszym zwiastunem gry Assasin's Creed w 2007 (?) roku. Ta gra zrobiła na mnie wielkie wrażenie i od tego czasu jestem jej wiernym fanem. 

Moje początki z studiem Ubisoft to była gra Far Cry. Pierwsza część dzisiejszej trylogii Far Cry, która była bardzo ciekawa jak na tamte czasy. Najdziwniejsze było w tym to, że w tej pierwszej części była bardzo interesująca niespodzianka (jak dzisiaj tak to myślę), ponieważ Far Cry wydawał się czystą strzelanką itp, ale dodali też elementy horroru. W połowie gry przyszło nam stawiać opór przeciw rozmaitym stworom, ale to nie czas na ten post. Po prostu dajcie znać co o tym sądzicie! :D

Dodam też, że Ubisoft nie tworzy tylko rozmaitych strzelanek czy gier akcji jak Watch Dogs czy Assasin's.



Mogę to nazwać w ten sposób, że Ubisoft chciał takiego odskoku od strzelanek i akcji. Więc wymyślił coś zabawnego i pożytecznego. Mowa tu o Just Dance :) Jest to bardzo ciekawa gra. Niestety ja nie mogę w nią grać, ale gra jest bardzo ciekawa i można przy niej spalić kalorie :D 
Powiem Wam szczerze, że jest to bardzo fajny odskok. Ubisoft nie inspiruje się tylko Assasin's, a tworzy coś ruchowego i ciekawego. 

Ubisoft pokazał też, że nie tylko potrafi dodać do Watch Dogs'a  elementy wyścigowe- postanowili więc stworzyć grę, która jest po prostu wyścigami- mowa tu o The Crew, która jest naprawdę ciekawa i ją polecam. Może kiedyś zakupię ten tytuł i napiszę Wam tutaj o tym, ale na razie jestem bez kasy XD 

Ubisoft to jest naprawdę dobre studio, które wątpie, że mi się znudzi. Podobno pracują już oni nad kolejną częścią Assasina o nazwie Assasin's Creed Victory. 
PS: Na serio pracują, ponieważ mają już rozmaite zdjęcia :)


Polecam Wam bardzo, ale to bardzo Ubisoft i pozdrawiam :D 

Paweł 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz