sobota, 7 lutego 2015

Walentynki

Walentynki tuż, tuż (już za tydzień!)

Dam Wam mały poradnik na temat romantycznych kolacji, w wykonaniu dla osób płci pięknej i brzydkiej (to pisałam ja- Marysia XD)

A więc: Zaczniemy od panów, bo w końcu panowie muszą zaskoczyć swoje drugie połówki. Moi drodzy panowie, mam dla Was bardzo ciekawą propozycję na bardzo romantyczną kolację. Na dobry początek weźcie sobie 500 złotych (oczywiście jest to żart XD.) Po prostu kupcie 100 mini świeczek (możecie wykorzystać co najmniej połowę) i ułożycie z nich ścieżkę "miłości" z zapalonych świeczek, a później ułóżcie ze świeczek serce, a w środku napis: "I LOVE YOU." Później rozłóżcie obrus i ugotujcie jakąś dobrą, delikatną kolację. Obsypcie stół różami i zamówcie sobie jakiegoś taniego, lecz dobrego muzyka i oczekujcie... Oczekujcie na najpiękniejszy wieczór w roku! ;)

Teraz coś dla naszych wspaniałych pań... Więc, moje drogie panie... Czas na poradę dla Was! ;)
Pojedźcie do jakiejś galerii i znajdźcie ładną sukienkę, później wymalujcie się. Ustrójcie stół i zapalcie świeczki. Polecam na kolację, abyście zrobiły jeden talerz spaghetti bolongnese (mam nadzieję, że dobrze napisałam- Marysia.) Na koniec rozsypcie na stole płatki róż, by to wszystko nabrało romantyzmu.

Życzę wszystkim udanych walentynek i udanej zabawy ;)

Pozdrawiam, P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz