czwartek, 12 lutego 2015

Need for Speed

Dzisiaj nie będzie o grze Need for Speed, ale o filmie, który był naprawdę niesamowitym hitem w kinach... Ten film naprawdę mnie zaskoczył! Byłem pewny siebie, że wyjdzie jakaś nowa gra, a tu niespodzianka! Wyszedł film ;)

Film jest dopasowany do wszystkiego jak gra, ta fabuła, samochody, wyścigi, a przede wszystkim- aktorzy! Normalnie jak pierwszy raz usłyszałem od mojego kumpla, że w kinach pojawił się film 
Need for Speed to nie mogłem w to uwierzyć. Dopiero jak pojawiły się reklamy i trailery to wtedy przekonałem się do tego, że to jest prawda. W końcu stałem się takim fanem tego filmu, że nie mogłem się doczekać, aż film wycieknie do internetu i będę go mógł obejrzeć! 

Film był MEGA! Nie mogłem wręcz oderwać wzroku od monitora, naprawdę film bardzo się mi spodobał. Nic tutaj nie mam do skrytykowania, ponieważ wszystko jest idealnie dopracowane. W sumie to jest to trochę podobne do "Szybkich i Wściekłych." 

Bardzo polecam serię "Szybkich i Wściekłych" oraz Need for Speed, ponieważ jest to gratka dla każdego fana wyścigów.

Pozdrawiam! ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz