czwartek, 12 lutego 2015

Cztery sposoby na jajka ;)

Pierwszy sposób to:

Bierzemy jajko i potrzebujemy takie przedmioty jak: stary sweter, sznurek i latarkę. 
Robimy tak: wsadzamy jajko do rękawa swetra i związujemy sznurkiem dwa końce swetra, aby jajko nam nie wypadło. Potem bierzemy, naciągamy rękaw i zaczynamy kręcić rękaw (tak ok. 2 minuty.) Po tym czasie wyciągamy jajko i podświetlamy je, tak aby zobaczyć, czy jest czerwone. Następnie gotujemy je na twardo, później obieramy go ze skorupki i voila mamy całe żółte jajko ;)
Jakie były efekty? Umieśćcie w komentarzu! 

Drugi sposób to: 

Nie zszokujcie się! Ale tak! To sposób na smażone żółtko! Więc tak: oddzielamy białko od żółtka, następnie panierujemy żółtko w bułce tartej, lub w jakiejś innej panierce (trzeba uważać, żeby się nie rozlało.) Żółtko smażymy na głębokim oleju. UWAGA! Trzeba uważać, aby nie przesadzić ze smażeniem ;)
To chyba tyle, mam nadzieję, że mnie zrozumieliście i spróbujecie tego sposobu. Polecam! 

Trzecie sposób to: 

Jajka faszerowane na ciepło w skorupkach. Bierzemy serek topiony, mieszamy go z mielonką, następnie dodajemy pietruszkę (w sumie każdy może dodać co chce, ale ja daję pietruszkę...) Teraz rozbijamy jajko i oddzielamy żółtko od białka, najważniejsze jest to, aby zostawić skorupki. Następnie żółtko i białko dodajemy do wcześniej zrobionej masy, aby ją związać. Wszystko solimy i pieprzymy, a następnie nadziewamy nasze skorupki. PS: Jeżeli ktoś uważa, że dodanie żółtka i białka do masy jest nietypowe, to niech nie dodaje, ponieważ to i tak będzie dobre ;) Kiedy nałożymy masę do skorupek to dajemy to do piekarnika i pieczemy (ja np. pieczę to 10 minut w 150 stopniach)  Smacznego!

Czwarty sposób to: 

Dziś wtrącę swoje przysłowiowe "trzy grosze." Postanowiłam, że napiszę tutaj przepis na pyszne hamburgery z jajkiem, które z chęcią robię.
Więc tak: potrzebne są nam bułki, jajka, jakaś sałatka (wg. gustu), mięso hamburgerowe oraz dodatki (ja m.in. biorę keczup, majonez oraz musztardę)
Raczej każdy z Was wie, jak się robi hamburgery. Ja po prostu napiszę, co trzeba zrobić z jajkiem. Po prostu trzeba je usmażyć #EASY Jest to bardzo smaczne i sycące. Smakoszom hamburgerów bardzo to polecam. Marysia xx

Pozdrawiamy Was serdecznie P,M ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz