środa, 8 czerwca 2016

Max Payne- film



Max Payne to zarówno gra, jak i film- dzisiaj Wam opowiem o filmie, bo o grze już pisałem :D
Od razu Was poinformuję, że film i gra to nie jest to samo! Wiadomo- prawa autorskie i prawa fabuły też. Początki komisarza Maxa Payne są takie same, jak w grze, gdzie desperacko szuka on zemsty wśród kryminalistów, którzy zamordowali jego rodzinę. Co do filmu Max Payne to mógłby on być kontynuowany- co najmniej do 3 części, ponieważ fabuła jest tak samo ciekawa, jak w grze, mimo przeróbek. Ogólnie moje podejrzenia, co do kolejnych części filmu są takie, że skoro główny aktor jest w tym samym wieku, co Max z gry to prawdopodobnie kolejna część zostanie wydana, jak Mark się postarzeje! Oczywiście są to tylko moje domysły :D

Według mnie film jest naprawdę super, tak super, że zasługuje na miano zastępcy gry i w ogóle jest świetny! Moją oceną będzie 10/10.

PS: Mark Wahlberg był w tym filmie znacznie lepszy, niż w jakiejkolwiek komedii!

Paweł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz