środa, 8 czerwca 2016

5 sposobów na pokój gracza

5 Sposobów na... to jeden z moich ulubionych kanałów na YT, ponieważ interesuje mnie to w nich, że są oni bardzo kreatywni i potrafią majsterkować. Robią przy tym świetne rzeczy! Np. moich ulubionym odcinkiem był od odcinek: https://www.youtube.com/watch?v=Ox-87TkEaM8
Szczerze mówiąc bardzo mnie to zainspirowało, dlatego przedstawię Wam moje 5 sposób na pokój dla graczy! Nie będzie to związane z majsterkowaniem tylko czyste doradztwo! :)

1 sposób:
Szafka na figurki! Jak znajduję się tutaj osoba, które lubi kolekcjonować figurki, jak ja- np. z serii Assasin's Creed to doradzam Wam zrobić sobie półkę na co najmniej 12 figurek i nie żałujcie sobie na tym- zróbcie to z porządnego drewna, aby wytrzymało jak najdłużej :)

2 sposób:
Jeżeli ktoś z Was chce zaszpanować swoim znajomym lub zaimponować dziewczynie w jakiś delikatnie oświetlonych klimatach to polecam Wam zrobienie lub zamówienie panel świetlny, który jest do zrobienia w jakimkolwiek kształcie! Sam mam logo Assasina!

3 sposób:
Każdy z nas lubi grać na nowym sprzęcie- komputer, konsola... Musi też być jakiś sprzęt stereo. Osobiście i całkowicie szczerze Wam polecam Creative THX- najlepsze głośniki dla graczy! Porozmieszczajcie je sobie po całym pokoju, a jeżeli Wam mało to dodatkowo zamontujcie sobie na ścianie gąbki wygłuszające dźwięk! Ciekawe emocje gwarantowane!

4 sposób:
Pewnie wielu z Was znudziło się już niewygodne krzesło obrotowe, dlatego doradzam Wam stuningować takie krzesło! Wyrwać to niewygodne siedzenie i dać tam super wygodną podusię! A jeżeli Wam mało wrażeń to spróbujcie dodatkowo napędzić to krzesło na pilota.

5 sposób:
Odpowiadające otoczenie! Wiadomo- każdy musi mieć orientacje w swoich rzeczach. Według mnie dobrym rozwiązaniem będzie ustawienie sobie dużej szklanej szafy w stylu gracza, a tam można dać np. kontrolery, pudełka po klawiaturach itp. Zawsze będziecie mieli dostęp do tych rzeczy, a nie trzeba będzie nigdzie ich szukać (np. na strychu). Da to też super wygląd pokoju :)

Mam nadzieję, że Wam się to przyda.

Paweł.

PS: Pozdrawiam ekipę z 5 Sposobów na...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz