piątek, 27 maja 2016

Jak to robią single

"Jak to robią single" to film o miłosnych perypetiach. Są to perypetie różnych osób i widać ich punkt widzenia na związki itp. Oczywiście wszystko jest przekazane w sposób komediowy- potwierdzam- można się uśmiać do łez! :)

Główne rolę zajmują aktorzy tacy jak:
Rebel Wilson- jako Robin. Przyznam się szczerze, że na ten moment jest to moja ulubiona aktorka! Pokochałam ją już podczas oglądania "Pitch Perfect"
Dakota Johnson- jako Alice. Znana jest ona z roli w filmie "50 twarzy Greya" :)

Te dwie aktorki znałam, ale oczywiście w tym filmie wystąpili także:
Leslie Mann (siostra Alice), Nicholas Braun (jeden z chłopaków Alice) czy Damon Wayans Jr. (samotny ojciec, który czuje coś do Alice).

Jak widać wszystko kręci się wokół Alice, ale według mnie to i tak ten film należy do Robin (czyli mojej ukochanej Rebel Wilson <3)

Polecam ten film na nudny wieczór!



Marysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz