niedziela, 1 maja 2016

Hitman (2016)

Co do Hitmana (najnowszego) to w Internecie są rozmaite recenzje na ten temat, ale ja Wam przedstawię moją, która naprawdę będzie szczera i nie będę się tutaj ograniczał od spoilerów.

Mamy tutaj odświeżoną wersję symulatora zabójcy, gdzie wcielamy się w łysego agenta 47, która przypadł już fanom do serc w serii o płatnym zabójcy, który działa na tajne zlecenia agencji CIA- ma on tam swoje początki. Patrząc na najnowszą część Hitmana- przyszło nam oczekiwać na dane epizody, które będą się ujawniać co jakiś czas- np. dzisiaj mamy już dwa epizody, ponieważ ostatnio wyszedł już najnowszy pt.: "Świt jutra", który jak można powiedzieć- nie jest wcale taki długi, jak poprzedni- jest po prostu króciutki. Tak jest- mamy już do zlikwidowania dwa cele- zabicie dwóch ludzi i zniszczyć obiekt. Wiadomo- mamy tutaj od groma wyzwań i możliwości na różnorakie zakończenia misji, które są podzielone na 4 części: zabójstwa, wyczyny, eksploracje i cele. Tak to właśnie jest w najnowszym Hitmanie, że skoro wyczekujesz już na następny epizod to i tak masz czas na zrobienie poprzedniego na wszelakie sposoby. Może jest to zajęcie na kilkanaście godzin, ale szczerze powiem, że z czasem może to się stać nużące. Np. ja jakiś czas temu robiłem misję "Show Stopper" w Paryżu na 100%, z czasem zaczęło mi się to nudzić, ponieważ gra wymagała ode mnie chodzenia z miejsca na miejsce i od celu do celu po to, by w inny sposób móc wyeliminować daną osobę i wykonać dany cel. Może tak jest, że masz inny rodzaj wykonania celu i możesz mieć więcej frajdy przy tym, ale chodzenie po tej samej mapie przez taki okres czasu- sprawia, że umieramy z nudy :D Do tego dodam też, że jak zrobisz wszystkie już wyzwania to dalej już nie ma co robić- możemy tylko oczekiwać na kolejny epizod, a jest to bardzo długi czas. Oczywiście mamy tryby kontraktów, ale nie każdego to interesuje- jest to stare (ponieważ było to już w Hitmanie "Rozgrzeszenie") i każdemu dobrze znane (np. mnie to nie wciągnęło na dłuższy czas). 

Według mnie twórcy powinni się kilkanaście razy zastanowić czy powinni wydawać tak dobrą grę w epizodach. Gra ogółem jest świetna. Może zbierać dobre oceny wśród graczy, ale zarazem może zbierać dużo hejtów przez te epizody i czas oczekiwania na nie. Dlatego moją oceną końcową będzie 6/10! Mogłoby być lepiej...

Paweł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz