wtorek, 10 maja 2016

Co Ty wiesz o swoim dziadku?

http://mojkulinarnyswiatograch.blogspot.com/2016/05/stream-uncharted-4-kres-zodzieja.html

Film z 2016 roku, który niedawno obejrzałam na pewno zapadnie w moją pamięć na długo. Zboczona komedia, która w niektórych momentach rozbawiła mnie do łez, a w niektórych obrzydziła. O czym mowa? Mowa o "Dirty Grandpa"- oczywiście jest to angielski tytuł filmu z Robertem De Niro i Zacem Efronem w roli głównej.

Trochę informacji ze źródeł:
Dick (Robert De Niro) jest emerytowanym generałem amerykańskiej armii i świeżo upieczonym wdowcem. Jest także dziadkiem Jasona (Zac Efron) – młodzieńca nudnego jak seks ślimaków. Dick postanawia zrobić z wnuka mężczyznę i zabiera go w podróż w poszukiwaniu utraconego testosteronu. Pomysł jest dość prosty - zdeprawować chłopaka za pomocą maksymalnej ilości źle prowadzących się niewiast, a przy okazji samemu skorzystać z ich wdzięków. Jason początkowo opiera się jak może, szczególnie, że już wkrótce ma stanąć na ślubnym kobiercu. Dick potęguje jednak swe wysiłki, a że z niejednego pieca chleb jadał, wie, że są takie pokusy, którym nie oprze się nawet święty...
Dla zainteresowanych: http://zalukaj.com/zalukaj-film/23691/co_ty_wiesz_o_swoim_dziadku_dirty_grandpa_2016_.html

Ten film zainteresował mnie już na zwiastunach- polecam go na nudny wieczór :D

Marysia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz