piątek, 1 kwietnia 2016

Plany na przyszłość

Niestety mam dla Was bardzo smutną wiadomość, ponieważ muszę odwołać kilka streamów. Dlaczego? Chyba głównie o tym będzie ten post. Zapraszam :(

Od jakiegoś czasu na rynku z grami pojawiają się coraz to ciekawsze tytuły; mniej więcej producenci to Ubisoft i Naughty Dog- czyli są to gry takie jak Tom Clancy's Rainbows X Siege, The Division oraz Uncharted 4. Dwa tytuły ukazały się już na rynku, oczekuję aktualnie jeszcze na Uncharted, które ma wyjść 10 maja :) Zapowiada się to niesamowicie, podobnie jak For Honor. I tak to właśnie wygląda. Wszystko jest spoko. Gry są mega wciągające, rozgrywka również zapowiada się niesamowicie! Ale jest jeden WIELKI problem z którym na pewno nie tylko ja mam do czynienia... Chodzi tutaj o ustawienia. Możliwość zmiany ustawień była w każdej grze w którą grałem, aż do pewnego czasu. Nagle rozmaite (nowsze) gry przestały mieć możliwość zmiany ustawień. Począwszy od Dying Light z którym miałem niemałe problemy- po dzisiejsze The Division. Nie ma absolutnie żadnej możliwości, jedynie można zmienić tryb strzelania na lewą rękę. Ale o jakie ustawienia chodzi? Chodzi mi głównie o to, że np jak macie pada to macie dwa rzędy przednich R1. R2, L1, L2- w starszych grach mieliśmy strzelanie na górnych trigerach i zawsze była możliwość zmiany z dolnych na górne. Niestety w dzisiejszych grach, które pojawiły się na rynku- nie ma takiej możliwości przy braku uciechy z mojej i innych graczów strony. Nie ma już żadnych alternatyw, aby zmienić strzelanie z górnych na dolne trigery. Ubisoft coś na ten temat wie, bo oni w ogóle nie wprowadzają jakichkolwiek możliwości zmiany ustawień- od Assasin's do typowych strzelanin ich produkcji. Pamiętam czasy, jak zakupiłem sobie kolekcję Watch Dogs- strasznie na tę grę długo czekałem, bo wiedziałem, że jest się spodziewać czegoś naprawdę dobrego! Nie myliłem się! Gra okazała się bardzo ekscytująca i intrygująca- tylko jak już wcześniej wspomniałem, był problem- ustawienia...

Tutaj mam do Was odzew! Jeżeli ktoś wie coś na ten temat lub ma jakiekolwiek kontakty- proszę o info w komentarzu lub na fejsie. Taka osoba jak ja- nie jest w stanie (naprawdę nie jest w stanie) dostosować się do ustawień klasycznych i mogę się spokojnie założyć, że nie jestem jedyną osobą, której to przeszkadza. Sam znam osobiście osobę, której także to przeszkadza, więc jest nas na razie dwóch, ale mam nadzieję, że będzie nas więcej! Gamerzy- łączmy się!

A co do streamów- mogą one się delikatnie spóźniać, ale postaram się, żeby były- będę Was informował na bieżąco.

Paweł :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz