sobota, 1 sierpnia 2015

PS, a XBOX- (poradnik- co warto wybrać?)

Tym razem przyszedł czas na kolejny poradnik, gdzie polecę Wam dwie generacje konsol do gier...

PS, a XBOX- teraz mamy do czynienia z tymi dwoma konsolami. Pewnie niejeden z Was się teraz zastanawia, którą z konsol wybrać PS4 czy XBOX one. Od razu mówię, że obydwie konsole mają swoje plusy i minusy. Dzisiaj Wam o tym opowiem...

XBOX:
Ta konsola jest stworzona przez Microsoft, który odpowiada również za Windowsy do komputerów. XBOX to konsola "odskoczna" i również sławna na całym świecie. XBOX jest sławniejszy od PS- w niektórych rejonach, choć według mnie w Chybiu rządzi PlayStation :D
XBOX ma dużo wad- mówię tu oczywiście o wszystkim, ale jedną z wad jest PAD, który ma zupełnie inne rodzaje przycisków, ponieważ np. na przednich przyciskach górny jest zupełnie nietykalny, ponieważ jest on taki mały, że jest go ciężko wcisnąć... Poza tym XBOX mnie nigdy nie interesował. Zawsze mnie to na prawde denerwowało, bo jak już nie raz mówiłem ja jestem stałym klientem Sony.

PS:
Tak jest! To jest to o czym mogę pisać cały czas w pozytywnym sensie. Lecz jak już wcześniej wspomniałem- podam też minusy. Pierwszym dużym minusem dla OBU konsol to jest to, że trzeba wykupowywać roczny abonament na to, aby móc grać online. Np. na starej generacji konsol nic takiego nie było potrzebne, a teraz jest to wręcz wymagane, żeby móc grać ze znajomymi w sieci. Kolejnym minusem jest znów PAD, ponieważ PAD od PS3, a PAD od PS4 się bardzo różnią. Np. Kontroler od PS3 był mniejszy i lepiej się go obsługiwało, a kontroler od PS4 jest większy i bardziej skomplikowany- nie trzyma się go tak wygodnie, jak jego poprzednika.
Plusami do PS jest to, że mamy nowe możliwości- możemy streamować gry, robić zdjęcia, mieć konwersację (tak zwaną "imprezę") oraz od jakiegoś czasu można sobie grać przez sieć i słuchać muzyki na Spotify.

Okej, to by było na tyle z tego poradnika- zapraszam do dyskusji w komentarzach.
Ja polecam PlayStation w 100%!

Pozdrawiam, Paweł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz