sobota, 29 sierpnia 2015

Odpowiedzi do Q&A

http://mojkulinarnyswiatograch.blogspot.com/2015/08/q.html

Jacy sa Twoi ulubiency wakacji? Pytanie do Pawla.
- WWE- John Cena
- Muzyka- Kaen i Eminem
- Film- Szybcy i Wściekli 7
- Gra- Batman Arkham Knight
- Jedzenie- Tosty :)

ulubione danie/potrawa?  
- Gołąbki na włoskiej kapuście z ryżem i mielonym mięscem + sos pomidorowy.

Która cześć assassin's creed jest twoim ulubonom.?
Assasin's Creed 2- tam zaczyna się historia z Ezio.

Pytanie do maryśi. Czy lubisz jakieś gry poza miros edg i diablo?
The Sims 2 XD

Czy macie jakomś wspólne zainteresowania poza blogiem?
Ja (Marysia) się interesuję wieloma rzeczami, więc na pewno coś się wspólnego się znajdzie. Mogą to być gry, jedzenie czy muzyka.

Kiedy jakiś live z np gta?
Nie wiadomo, ale coś planuję...

Czy bendom jakiś strimy?
Najbliższy planuję na przerwę świąteczną.

Czy będziesz miał kiedyś kanał na YT?
Tak. Jak narazie to tylko marzenie, ale chciałbym kiedyś kanał założyć...

W kturom grę grałeś jakom pierwszom na plastation?
Chyba był to Crash...

Kto wss inspiruje do pisania bloga?
Inspirujemy się nawzajem XD

Czy masz dziewczynę?
Nie.

Który YouTuber jest twoim ulubonym?
SargeThePlayer

Jak zaczęła się twoia przygoda z assassin's creed;-)
Kiedyś, gdy miałem 11 czy 12 lat to zobaczyłem pierwszy zwiastun Assasin's Creed 1 i właśnie ten pierwszy zwiastun mnie uwiódł i pokochałem tę grę.

Jakie są Twoje wymarzone wakacje twoje i maryśi?
Paweł: Chciałbym pojechać do Paryża i odwiedzić studio Ubisoft...
Marysia: Wycieczka dookoła świata (dwa miesiące nie starczą, ale shhh...)

Czy masz ekipę z kturom grasz np gta?
Mam. Jest nas 5.

Gdzie jesteś w lol mowa o randze?
Nie wiem czy tam to jest umieszczone, ale chodzi po prostu o Twój status w grze, np ja jestem w Srebrze.

Jak była twoia pierwsza ulubiona gra przed assassin's creed?
Crysis.

Czym będziesz się zajmował za 2 lata?
Planuję zostać policjantem lub kucharzem.

Jakie masz hobby poza graniem w gry i blogiem?
Lubię grać w piłkę z kumplami XD

Jakom lubicie kuchnie naj bardziej pozdrawiam;-)?
Paweł: Kuchnia Śląska!
Marysia: Dobra kuchnia XD

To niestety był ostatni Q&A z Marysią, ponieważ kończymy współpracę :( :( :( 

Ale nie ma tutaj czasu na zmartwienia, blog dalej będzie istniał. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz