sobota, 18 lipca 2015

GTA Vice City oraz GTA San Andreas



GTA Vice City- to jest pierwsza moja gra z serii GTA z którą zaczynałem... Mówię serio. Kiedy pierwszy raz dostałem PC to mój kuzyn zaraził mnie miłością do serii GTA- a zwłaszcza do Vice City. W tej części wcielamy się w Tomiego Vercetti, który przyjeżdża do Vice City. CIEKAWOSTKA!!! Vice City to Miami. Tommy przyjeżdża tam w sprawach gangsterskich- chodzi tu o narkotyki... Niestety podczas transakcji dochodzi do komplikacji i zaczyna się konflikt. Od tego czasu cała fabuła tej gry polega na tej nieudanej transakcji. Gdyby ta transakcja się udało to nie byłoby żadnych komplikacji, ale co tu poradzić, że szef Tomiego wysyła do roboty samych baranów (prócz niego.) Wiadomo- to jest GTA Vice City, nie ma tutaj jakoś specjalnie fajnej grafiki, ale czuć tą ciekawość, gdy odpalamy tę grę w terazniejszych czasach.
Gra jest super- bardzo Wam ją polecam, warto w nią zagrać, ponieważ jest to godne przejścia...

GTA San Andreas- ooo tak! Ta część GTA- czyli GTA San Andreas to część tej serii, którą najchętniej wspominam, gram i najczęściej do niej wracam. Wiem dobrze, że ta gra nigdy mi się nie znudzi- tak jak innym graczom, którzy również dużo przeżyli z tą częścią gry. Wcielamy się tutaj w Carla Johnsona, znanego jako CJ- czyli najbardziej znanego bohatera tej gry. Powiem Wam tak- w każdej części (mi się przynajmniej wydaje) musi być kawałeczek informacji o CJ. Więcej na ten temat nie powiem- warto zagrać :)

Paweł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz