piątek, 10 kwietnia 2015

The walking dead

The walking dead, oh jak ja kocham ten serial! 

Dzisiaj nie będzie o grze, tylko o serialu, który jest sławny na cały świat! Każdy kto kocha The walking dead- niech pisze w komentarzu! <3

The walking dead to jest wielki, wielki, wielki serial, który na prawdę uwiódł mnie! Odkąd obejrzałem pierwszy przypadkowy odcinek serialu to od razu wiedziałem, że jestem fanem! Właśnie takiego czegoś szukałem i na prawdę to jest coś dla mnie! Kocham takie rzeczy jak żywe trupy, po prostu kocham takie klimaty! To tyle na temat mojej miłości do tego serialu :D

Powiem Wam tak- moją ulubioną postacią w serialu jest Deryl. Na prawdę twardy facet, który umie posługiwać się dosłownie każdą bronią! :) Mówię tu o jego filmowej kuszy i nożach :D

A jaka jest Wasza ulubiona postać? Dajcie znać w komentarzu!

Wszystkie sezony były w porządku, ale moim ulubionym jest sezon jest z Gubernatorem... Jeżeli nie wiecie kto to Gubernator- to obejrzyjcie wszystkie sezony i to się Wam rozjaśni!

Czekam niecierpliwie na kolejny sezon, ponieważ gdyby tego zabrakło to bym się załamał :(

A jak Wy byście się zachowali w takiej sytuacji? PS: Oczywiście nikomu tego nie życzę, a zwłaszcza sobie!

Albo jakie macie opinie na temat tego serialu? Piszcie w komentarzach! :)

Pozdrawiam- Paweł.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz