piątek, 17 kwietnia 2015

Random

Wczoraj wieczorem mój kuzyn miał urodziny i oczywiście ja zawsze odpowiadam za rozrywkę na takich melanżach. Trochę pograliśmy, trochę pogadaliśmy i pokopaliśmy w piłkę. Potem jak się ściemniło to odpaliliśmy przeze mnie przygotowany film Random. ;D

Historia tego filmu opowiada o dziewczynie Justine, która postanawia samotnie spędzić święta Dziękczynienia na kampusie. Każdy pewnie wolałby spędzić takie święto z rodziną, ale w sumie typowej prymuski nie da się przekonać do powrotu do domu. Oczywiście za naukę można dostać dobrą ocenę, ale także może stać się tak, że będzie to ostatnia ocena w życiu...

Podczas pewnego spokojnego wieczoru, nagle podczas zakupów na stacji benzynowej Justine napotyka tajemniczą dziewczynę (PS: Sekta działała tak: śledzenie, straszenie, wejście do głowy i psychiczne gierki, a na koniec morderstwo.) Oczywiście główną bohaterkę spotkało to wszystko.

Pod koniec filmu role zupełnie się odwróciły.

Po prostu obejrzyjcie ten film i mam nadzieję, że mój krótki opis zachęcił Was do seansu ;)

Pozdro- Paweł!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz