sobota, 21 marca 2015

GTA heists


Mam do Was prośbę i opinię :)

Niektórzy mogą nie wiedzieć, ale dodano ostatnio do GTA 5 online- napady. Opowiem Wam o nich oraz chcę Was zachęcić do zagrania wraz ze mną. OTO MÓJ NICK NA PS4- pawlo1598447 

1 napad- Nie jest on taki hardcorowy, ale zawsze coś. Wiadomo, że musi być ten samouczek na początku. Niby zapowiada się to fajnie, bo to w końcu napad (dokładnie na bank), ale niestety nie jest to nic poważnego... Według mnie mogliby dać większą sumkę pieniędzy do zdobycia.

2 napad- Ucieczka z więzienia. Tu już mam nieco grubszą robotę, ponieważ trzeba zdobyć parę rzeczy (typu: pojazdy.) Oczywiście ten napad jest już dostosowany do 4 osób z którymi można zagrać.

Tych napadów w sumie jest 5, ale ja przeszedłem tylko dwa. Więc jak przejdę kolejne 3 to Wam o nich napiszę. Obiecuję :)

Zapraszam Was do wspólnej gry (jeżeli macie taką możliwość.)

Pozdrawiam- Paweł :)

EDIT:
Przeszedłem już 3 heist!
Uwaga:
Trzeci heist to skok na Humane Labs. W tym napadzie musimy zdobyć nowe samochody. Trzeba zdobyć dwa Jeepy (jeden z karabinem, a drugi normalny.) Musimy również zdobyć nowy helikopter uzbrojony w dwa działa minigany. Kiedy się wykona przygotowania nadszedł czas na skok! Musimy się wzbić najwyżej jak się da nam Lab i jedna część ekipy odwraca uwagę z powietrza, a druga skacze ze spadochronu i niczym szczury muszą się wślizgnąć na tyły Laboratorium by wykraść pliki :D

EDIT:
4 napad: SERIA A- naszym zleceniodawcom na napad jest Trevor- czyli jedna z głównych postaci fabuły. Celem tego heistu jest zdobycie wielkiej ilości narkotyków. Głównie w przygotowaniach chodzi o to, aby obrabować cztery grupy przestępcze: VEGASÓW, BALLASÓW, BRACI O'NILL oraz LOSTICH.
Przez cztery przygotowania okradamy ich z rozmaitych narkotyków- koki, mety itp. Finał napadu jest naprawdę zaskakujący, ponieważ będziemy mogli współpracować z Trevorem, gdzie naszym zadaniem jest przetransportować narkotyki w zupełnie inne miejsce. Przy tym trzeba osłaniać pozostałych w wozie z działem...

5 napad: PACIFIC STANDARD- to już niestety jest ostatni heist w którym dostaje się najwięcej kasy. Chodzi głównie o to w tym, że w końcu napadamy na jakiś porządny bank. Przygotowania są takie, że sprawdza się ochronę, załatwia transport itd. Finał napadu jest naprawdę ekscytujący! Dwójka graczy pilnuje zakładników, żeby nikt nie robił żadnych ruchów. Druga część ekipy idzie do sejfu, eliminuje strażników i hakuje sejf. Całą akcję trzeba wykonać w ciągu dziesięciu minut, zanim zostanie zaalarmowany NOSSES (jakaś grupa antyterrorystyczna.)

UWAGA: Muszę dodać też, że gdy ktoś zaliczy jeden raz napady to może je oczywiście powtórzyć i wykonywać elitarne zadania dodatkowe, które mogą sprawić, że zarobimy 10 mln $
Ja wszystkie napady przeszedłem i żyję teraz w luksusie XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz