sobota, 28 marca 2015

Diabelska plansza- poradnik co do zachowań ;)

Słuchajcie! Mam dzisiaj dla Was kolejny poradnik (tym razem poważniejszy.) Będzie on na temat gry "Diabelska plansza." Dzisiaj jest w sumie czas na tę grę przeznaczony, ponieważ to już drugi post na ten temat XD

Jeżeli nie słyszeliście o diabelskiej planszy to odsyłam Was do mojego poprzedniego posta
http://mojkulinarnyswiatograch.blogspot.com/2015/03/diabelska-plansza.html

Jeżeli już jesteście tacy odważni i chcecie zagrać w taką grę (od razu mówię, że ja jestem tchórzem i nie jestem tym zainteresowany) to pamiętajcie o zasadach tej gry:
1. NIE GRAJ SAMEMU.
2. NIGDY NIE PUSZCZAJ KOŁKA ;)
3. PAMIĘTAJ, ABY ZAWSZE POŻEGNAĆ SIĘ Z DUCHEM PRZED ZAKOŃCZENIEM (dokładnie powiedzcie "żegnaj")
4. ROZSĄDNIE ZADAWAJ PYTANIA!

Lepiej uważać z tą grą, ponieważ ostatnio słyszałem, że gdzieś w Niemczech była taka akcja, że ktoś grał w ową grę i został opętany przez demona. Świadkowie zeznali, że w domu obok było słychać rozmaite krzyki, głośne odmawianie modlitw (po prostu dział się tam prawdziwy horror.) Po prostu była potrzebna pomoc egzorcysty...

Prawda jest taka, że każda gra powiązana z magią czy szatanem jest jak igraszka ze śmiercią ;_; Lepiej na takie rzeczy uważać...

Bądźcie ostrożni i pilnujcie się!

Paweł....................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz