sobota, 1 sierpnia 2015

Szybkie Info 3

Witam serdecznie w moim kolejnym poście z serii "Szybkie Info"
Dzisiaj mam dla Was info na temat teorii (mojej własnej) na temat Five Nights At Freddy's.

Czy nie każdego z Was zastanawiało, dlaczego Scott ZAWSZE, ale to ZAWSZE umieszczał naszego bohatera w biurze ochroniarza, a tak nagle w 4 przeniósł nas do jakiegoś pokoju dziecka. Co tu może być grane? Czyżby twórca tej całej serii miał jakieś powiązania z bohaterami? Np. od jedynki do trójki przeważnie chodziło się dorosłymi mężczyznami, a w czwórce jesteśmy dzieckiem! Czyżby to dziecko było dzieckiem któregoś z bohaterów? A animatroniki postanowiły dorwać naszego wcześniejszego bohatera z którejś części i postanowiły się uwziąść na dzieciaka? Kto wie?

http://vidshaker.com/wp-content/uploads/2014/08/five-nights-at-freddys-4-night-f.jpg

To była moje teoria. Mam nadzieję, że będzie Wam się to jakoś zgadzać. Według mnie jest to całkiem możliwe.

Paweł.


2 komentarze:

  1. Według mnie ta teoria jest faktycznie możliwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest możliwe super pro respekt:-)

    OdpowiedzUsuń