piątek, 21 listopada 2014

Poznajcie mnie

Siema, nazywam się Paweł Kocur. Chodzę do 2 klasy gimnazjum. Interesuję się policją, wojskiem i tajnymi służbami specjalnymi. W wolnym czasie lubię grać z ziomkami i bratem w piłkę. Gdy na dworze jest zima i pada śnieg, wykorzystuję ten czas na moje talenty kulinarne. Moim hobby jest granie na Playstation 3 i kolekcjonowanie gier. Moimi ulubionymi gatunkami filmowymi są: horror i filmy akcji. Horror, który bardzo lubię to Paranormal Activity (wszystkie części), oraz film akcji, który jest moim ulubionym to Niezniszczalni (również wszystkie części.) Po tylu inspiracjach filmowych, sam postanowiłem nakręcić swój horror pt.: „Nawiedzona ulica.” Będę tutaj pisał opinie gier w które już grałem, oraz filmów, które obejrzałem. Jeżeli chcecie coś więcej o mnie, to piszcie na Facebooku.(https://www.facebook.com/profile.php?id=100004332912865)

Znajdziecie mnie również tutaj: http://gimnazjum.chybie.pl/index.php/uczniowie-pisza2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz